Marketing internetowy w małych firmach – narzędzia webmastera do rozwoju biznesu online

Narzędzia webmastera

Narzędzia webmastera do tworzenia stron internetowych

  • WordPress z motywem Astra, Gutenberg z wtyczką Spectra, rzadziej Elementor,
  • Carrd.co do tworzenia stron typu landing page,
  • wtyczki do stron na WordPress: Antispam Bee, Autoptimize, Cache Enabler (lub hosting z Redisem), Converter for Media, Cookie Yes, Essential Blocks, Forminator, Template, Limit Login Attempts.

Analiza SEO, sprawdzanie fraz kluczowych, optymalizacja i pozycjonowanie stron

  • Answer the Public,
  • planer słów kluczowych w Google Ads,
  • rozszerzenie do przegladarki Keyword Surfer,
  • Uberssugest,
  • Google Search Console,
  • Google Analytics 4,
  • wtyczka Yoast Seo,
  • Contadu.

Narzędzia webmastera –budowa relacji z klientami i tworzenie lejków sprzedażowych

Aplikacje do tworzenia grafiki, prezentacji i optymalizacji zdjęć

Narzędzia do prezentacji i animacji, banki zdjęć

  • PowerPoint od Office 365,
  • ottiefiles.com – animowane ikony, animacje do WordPressa (za pomocą wtyczki) i do projektów w Canvie,
  • strony ze zdjęciami do pobrania za darmo: Pexels.com, Pixabay.com, Freepik.com, Unsplash.com, Picjumbo.com,
  • LeiaPix (Leia.INC) dodawanie animacji do zdjęć.

Narzędzia webmastera związane z AI

Inne narzędzia, które ułatwiają mi pracę

  • app.localo.com – zarządzanie i pozycjonowanie wizytówek firmowych w Google,
  • hubspot.com – generator stopki maila, planów marketingowych, automatyzacja marketingu i wiele innych, 
  • freecam, loom, screenpal.com,  – nagrywanie ekranu.

Wymieniłam narzędzia webmastera, których używam najczęściej. Prócz nich testuję różne inne programy, aplikacje i pomysły. Ich ilość i dostępność ciągle się zmienia i niekiedy trudno za nimi nadążyć. Niektóre wtyczki nie są aktualizowane, inne narzędzia mają okrojoną wersję darmową, itd. Sporym wyzwaniem są zmiany algorytmów Google i Facebooka.

Scroll to Top